پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 614
نویسنده : منو تو

پرستو صالحي بازيگر تواناي سينما، تئاتر و تلويزيون


متولد نهم آبان ماه ۱۳۵۶ تهران يك برادر دارد به نام امير و خواهر خوانده اي داشته به نام مژگان كه به علت سرطان خون فوت كرده است!

، او مجموعه خاطرات خواهر ناتی اش را بصورت یک کتاب چاپ کرده و از این کار بسیار خوشحال است (از آنجایی که ما هم از نام کتاب و جزئیات آن بی اطلاع هستیم از دوستانی که اطلاعاتی پیرامون این کتاب دارند خواهش مندیم برای علاقه مندان معرفی در بخش نظرات معرفی کنند)
او دانشجوي انصرافي تئاتر است و معتقد است كه كار تجربي بهتر است تا تئوري.

پرستو صالحي‌ در گفتگو با خبرنگار گفت‌: ‌ مجرد مي‌باشم‌ و با مادر و برادرم‌ زندگي‌ مي‌كنم‌،همچنين‌ دانشجوي‌ انصرافي‌ تئاتر هستم‌ و كار بازيگري‌ را از سال‌ 76 شروع‌ كردم‌...

اولين فيلمي که به آن علاقه پيدا کرد سلطان قلبها بوده و اولين فعاليت او در حرفه ي تئاتر با نام نغمه هاي خورشيد است و بعد از اين کار در سريالي با نام محاکمه بازي کرده که يک کار تاريخي به کارگرداني حسن هدايت و بعد از آن در سه فيلم نود دقيقه اي که توسط سيما فيلم ساخته شده با نام هاي يک روز طولاني آبي و بعد از آن در سريال هاي عشق سالهاي جنگ در کنار فرها جم ،تب ، مهر پنهان، همسفر، اين زميني ها، چشم هايش و در سري دوم زير آسمان شهر ايفاي نقش کرده .

در فيلم سينمايي خانه اي بر روي آپ نقش کوتاهي را در ابتداي فيلم در صحنه ي ماشين بر عهده داشت .او بازي نيکي کريمي را الگويي براي خود مي داند و دوست دارد روزي مانند آنها بازي کند.

 

عکس های پرستو صالحی

عکس های پرستو صالحی



:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس بازیگران زن , پرستو صالحی , ,
:: برچسب‌ها: پرستو صالحی , عکس پرستو صالحی , عکس های پرستو صالحی , تصاویر پرستو صالحی , زیباترین عکس های پرستو صالحی , تصاویر زیبا از پرستو صالحی , بهترین عکس های پرستو صالحی , دانلود عکس های پرستو صالحی , آلبوم عکس های پرستو صالحی , بیوگرافی پرستو صالحی , زندگی نامه پرستو صالحی , سایت رسمی پرستو صالحی , ایمیل پرستو صالحی , شماره تلفن پرستو صالحی , جدیدترین عکس های پرستو صالحی , عکس جدید از پرستو صالحی , پوسترهای زیبا از پرستو صالحی , عکس های پرستو صالحی و همسرش ,



عکس های پرستو صالحی
نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1390
بازدید : 658
نویسنده : منو تو



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد